Bguzeel Ahsksdk yani ben ilk gebeliğimde yemiştim bişey olmadı şükür. tabi yiyin yemeyin demek belki benlik bişi değil ama tadımlık demişsiniz belliki canınız da çok istedi nefsinizi köreltecek kadar yiyebilirsiniz bence🤔🙄
ZeynepDuru17 Ahsksdk tavsiye etmem sakatat şeyleri ben vejeteryanim yemiyorum ama belki yorum yapan olur
buseyusuf27 Ahsksdk bn ılkındede smdi de yıyorm bsy olmyo sukur yesende bsy olmaz bn yarım ekmek yemısımdır heralde 🤣
Kubra003 İlk 3 ay zararlı diğer aylar ayda 1 porsiyon olmak kaydıyla yiyebilirmişiz bi doktorun videosunu izlemiştim ☺️