@Aysell47 ben de Tuğba hanıma gidiyorum şimdilik memnunum ilgi alakasından. Biz de 11+2yiz şuan, detaylı ultrasonu dışarda yaptırmayı düşünüyoruz devletin bu konudaki ilgisine pek güvenemiyorum🥲 normalde de hem devlet hem özel takipli ilerliyorum onda bile muayenelerde ister istemez çok fark oluyor