61fragnat bilgeeS ben onu içiyorsam başka kahve tüketmiyorum ama içmiyorsam iki fincan şekerli Türk kahvesi tüketiyorum açıkçası . Çay da çok içen biri değilim
mom7483 bilgeeS içilir içilmez değil ama zararlı olduğu gerçeğini de değiştirmez ayrıca boykot yine de siz bilirsiniz