Yarın sabah doğumum var sezaryen olacağım.. 12 de yeme içme sonlanıyor🥲 Aşırı heyecanlanıyorum.. Yavruma kavuşacağım için bir o kadar da mutluyum. 38+1 oluyorum. Sabah 8 yatış 10 ameliyata giriş.. umarım sağ salim kızıma kavuşurum. Burada güzel dostluklar edindim. Moral verip moral aldıklarım oldu. Allah bin kere razı olsun 🤲🏻🌹 Rabbim tüm bekleyen anneleri yavrularıyla tez kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰
Bir sonraki postumun pozitif sezaryen hikayem olacağına inanıyorum 😂😂😂