Elif-ada- Merhabalar bat 3 mayıs kasıklarimda gelip geçen ağrı ve karnımda batma şeklinde ağrı var inşallah bu ay nasip olur erken gebelik testi yaptım bakınca gorunmuyecek şekilde silik ama telefonun arka fenerine ttutunca görünüyor 🙄
huvuuuuff Elif-ada- benim de bat 2 dün test yaptım asla çizgi yok fener tuttum baktım yine yok bakalım hayırlısı bekleyeceğim
aybke_2 Elif-ada- canım hakkında hayırlısı olsun benimde bat 7 göğüs hassasiyetim var şimdi test alıcam sabah yapıcam gönlümüzden geçenler olur inşallah 🙏 bi tanıdığım vardı onunda testi çok silik çıkmıştı adetinden önce yapmıştı hamile 😊 bizden de hayırlı haberler gelir inşallah 🙏
Fatmacaglar Elif-ada- benim de bat 3 canım test yaptım negatif çıktı ama kasık ağrım var hakkımızda hayırlısı olsun 🌸
4147 Benim de bat 5 ve ara ara gelen kasık ağrılarım dışında bir şey yok gibi ☺️ ne karamsarlığa kapılmak ne de umutlanmak istiyorum sadece günümün gelmesini ve test yapmayı istiyorum 😂🙈
4147 Bir de karında batma nasıl bir şey tam tarif eder misiniz? Ben de yaşıyorum karnımda bir şeyler ama ne yaşıyorum acaba 😂😂
Elif-ada- 4147 Nasıl tarif edilir bilmiyorum özellikle sag kasığımin üst tarafında gelip geçen bir batma
4147 Elif-ada- saniyelik değil mi böyle gelip gidip hemen iğne batırıp çekmiş gibi acı hissediyorsun ama dayanılmıcak değil kramp gibi hemen giriyo çıkıyo
Elif-ada- huvuuuuff Rabbim hayırlısını nasip etsin cümlemize ben 5 ay önce kürtaj oldum 9+5 kalbi durmuştu Rabbim sagliklisini nasip etsin
Elif-ada- Arkadaşlar burda resim nasil paylaşılıyor aranızda yeniyimde denedim olmadı yaptığım testi aticaktim fikirlerinizi almak isterim
4147 Elif-ada- canım forum kısmında 3 nokta var sol üstte ona tıkla orda resim yükle yazıyor ona tıkla. Yüklemek istediğin resmi seç ve oradaki bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştır
4147 @“Elif-ada-”#p32346555 canım ben de silik bi çizgi gördüm, inşallah hayırlısıyla hamilesindir ☺️
Elif-ada- 4147 Ay keşke okadar sabırlı olabilsem kaç gündür test yapıyorum bir umut işte Rabbim hayırlısını sagliklisini nasip etsin