Bzbz 32. Haftada aynı şikayetle gittim kadın doğum doktorum bir görün demişti. Nabzım 120 çıkıyordu ve kansızlık vardı. Göğüs hastalıklrı doktorum tahlile bile gerek yok gebelikte nabız yükselir ve kansızlık çarpıntıya nefes darlığına sebep olur kanını yükselt o kadar dedi yolladı. Şimdi doğum yaptım hepsi geçti az kalmış sabret, yüksek proteinli kan yapan gıdalar tüket canım geçecek🥰 bir de akşm yemeğini erken bitir şişkinlik yapan gıdalardan uzak dur