Merhaba! kızlar 37 +1 günlük hamileyim sabah regl olacak gibi ağrım vardı geçti öğlen yine vardı yine geçti az önce yine başladı özellikle bel ağrım 5 mayıs sezeryan günüm ve bu 4 sezeryanım sezeryan dan önce normal doğum başlar mı yani sezeryan olmam normal doğum sancılarının başlamasına engel mi