Selam kizlar 9+3 haftalik hamileyim 6. Haftamdan beri lekelenmelerim var bu dönemde 2 kere kanama yasadim progestan ignesi prolutan depot ignesi vurduldum progestan hapini kullaniyorum ama malesef lekelenmelerim devam ediyo gerçekten artık psikolojim bozuldu her akinti hissettigimde tuvalete gidiyorum bu durumu yaşayan var mi bu kadar uzun sure lekelenme normal mi doktorum hala kan odaklarinin oldugunu soyledi yatip dinlen dedi yatmama ragmen düzelemiyorum 😔