Yaprakdokumuseverr kahvesever__ Hastalıktan ayakta zor duruyorum ama çocuğumun isteklerine yetişmek için asla yatamadım. Bugün de günlerden analık.
biranneo_ kahvesever__ eşim bahçeyi ekti yardım edemedim de yanındaydım güzel bir pazar oldu yarın da şeker yüklemem var bolca su içiyorum 12 den sonra su bile içmeyeceğim
Liv3652 kahvesever__ bugun oldukca yağmurlu kasvetliydi hava ev temizligi 🧼 yemek🥙 çocuklarla takıldık hava kapalı olunca insanın ruhu da kapanıyor valla 🥹bebeleri uyutup kahve yapıp bir korku filmi izlemeyi düşünüyorum 1 saate inşallah 😄
kahvesever__ Yaprakdokumuseverr çok geçmiş olsun inşallah hemen iyi olursunuz evlat için her şey yapılıyor 🌼
kahvesever__ KurabiyeninAnnesi123 oo ne güzel ben de çok severim misafir ama gurbetteyim kimse gelmiyor
Gamzecabuk Bugün bütün gün mide bulantısı ile geçti tek yaptığım şey yatmak oldu. İçim dışıma çıktı resmen =(
obirannea kahvesever__ valla 4 te evden çıktık parka gittik az önce eve girdik dışarıda komşularla oturduk cocuklarda oynadı zor getirdik eve
kahvesever__ KurabiyeninAnnesi123 maalesef yurt dışındayım burda çok komşuluk yok hep Fransız dolu etraf