cglcetin0 Kızlar kaç haftalık oldunuz cinsiyetleri öğrendiniz mi? Biz 14+6 yız henüz öğrenemedik cinsiyeti 16+2 de randevum var inşallah o zamana gösterir çok merak ediyorum 🥰
c_oztrk cglcetin0 17+2 🤰🏼 15.haftada erkek demişti doktorumuz yarın kontrol var değişmez diye düşünüyorum 😂💙
eylulus cglcetin0 ben de 14 deyim tam cinsiyeti bilmiyorum ama başka bir şeyden yarın gideceğim belki onu da söylerr🌸
Beyzakeles cglcetin0 ay hiç bilmiyorum 1 oğlum var kızım olsun isterim ama nasip tabi sağlıklı olsun da
Zeynomomy Bende 15+1 oldum kızlar bir kizim var gönlümden erkek geçiyor ama doktor 11+5 te kız gibi dedi 16.haftada kontrolüm var heyecanla bekliyorum bakalım Allah herkese sağlıkla gönlündekini nasip etsin
Edsn cglcetin0 Bugün 14+0 ama cinsşyetini bilmiyoruz cuma günü doktora gittim ama bir sürü şey söyledi kafam karıştı cinsiyet sormayı unuttum 😑
Edsn cglcetin0 bence erken öğrenmek isterseniz devlet hastanesinden randevu aljn hem muayene hem cinsiyet öğrenme amaçlı güzel olur ben öyle yapacağım ☺️
minikfasulyeannesii Aabbccc İnşaAllah benim bebiş te hayırlısıyla cinsiyetini gösterir doktor’a gidecem zaman 13+3 oluyoruz
Sedaaekm cglcetin0 bende 14+6 yım erkek 12nci haftada belli olmuştu yani yüksek ihtimalle belli demişti☺️