Ben de kasılma ve sancıyı merak ediyorum regl ağrısı gibi mi olacak acaba? Eğer bebeğin bir yerde sertleşip toplanması ise ben onu her akşam yaşıyorum ama bana acı ağrı vermediği için yatınca da geçtiği için sorun etmiyorum yani 30 lungaftalarda yalancı kasılmaları nasıl anlayacağız baskı hissi mi sertleşme mi ya da regl ağrısı gibi mi? Bazende vajinanın üst kısmında acı oluyor cimcikleme acısı gibi