Dün çok ağrılarım oldu bugün acile gitdim 2sm açıklığım olduğunu dediler ciğer iğnesi yapıldı. Nefidepin yüklendi. Şimdi de pembe lekelenme oluyor.
Bundan 10 gün önce de doktora gittiğim de 24 sm kısalık vardı. Başına gelen var mı? Erken doğumdan korkuyorum bebek küveze düşer diye 🥹