Dmrl_02 Benimde olmuştu beşinci ayimda sağ ayağim komple şişti ağrıyordu sol ayagiminda baş parmağı sisiyyordu tabi hiç bişi yani ilaç krem vs vermiyorlar onun için bol su iç ayağını uzandiginda yukarı kaldır yastıklar koy yani tuzu biraz azalt ve çok uzun süre ayakta kalmamaya bak şuan altıncı ayıma yeni girdim iki hafta falan oldu duzeleli