Anonimi1 Koldan yapıyo eşim kendim korkuyorum yapmaya eşimde yavaş yapıyo canım yanmasın diye daha çok canım acıyo siz nasıl yapıyosunuz zaten çok yakıcı bi iğne mahvediyo beni 😖
Sevil1996 Anonimi1 kaç haftalıksınız ben 30+3 ün göbekten yapıyorum her zaman acımıyor acıdıgı zamanda oluyo ama
Sermec27 Anonimi1 en başından beri eşim koldan yapıyor yanıyor yani alıştık yapacak bir şey yok 31 haftalık olduk ikinci oğlumda da doğuma kadar kullanmistim bünye alıştı artık 🥰
Motherandbaby_ Anonimi1 Ben 40+2 deyim 5. Aydan itibaren bacaktan vuruyorum kendim kolay oluyor bacaktan yapmanı öneririm
Serendipity16 Sevil1996 göbeğiniz şu an gergin değil mi nasıl yapıyorsunuz ben göbeğim büyüdükten sonra oradan hiç yaptırmadım daha çok acır diye
Anonimi1 Sermec27 peki yavaşmı yapıyo yoksa hızlımı 🙄eşim canım acımasın diye iğneyi yavaş yavaş sokuyo daha da canım acıyo
Anonimi1 Sermec27 sanki hızlı yapılsa sadece yankısını hissedersin gibi bugün dicem hızlıca yap diye 😏
Rana010101 Hemşireler birden yapıyo iki saniye sürmüyor doğum yaptım ama ben de kullanıyorum hala kollardan bacaklardan göbekten yapabilirsiniz dediğiniz gibi yavaş davranınca canı acıyor insanın ama ben de kendime yavaş vuruyorum maalesef korkumdan
Anonimi1 Rana010101 bugün söylicem bi anda yap dicem en azından sadece iğnenin yanmasını hissederim belki iğnenin girişini anlamam pek 😏çok acıyo yaa
Poyraz20_ Anonimi1 ya bnde 2 çocuğumda da iğne vuruldum şuan 3 ye hamileyim 2 tane test yaptım çıktı yarın gidicem bakalım