Sevil1996 Haftamda gittim kordon dolanması yok dedi doktora sordum olsun olursa da sıkıntı değil dedi ama genede korktum yani şuan 30+3 üm bebeğim sabah öğlen akşam illaki hareket ediyor etmemezlik olmadı hiç 19. Haftadan beri 🙏hareket etmesi iyi mi acaba bir yerde hareket etmesi kordon dolaşması belirtisi yazıyordu ?
RavenV Sevil1996 Kordon dolanması tek başına risk faktörü değildir. Ayrıca gebelik boyunca dolanır çözülür defalarca. Kordon dolanması ile çok sağlıklı şekilde de doğarlar. Bebeklerden 3/2 si öyle doğuyor zaten.
Sevil1996 Cicekmelisa öyle mi diyorsunuz şükür o zaman 32 de çağırdı ilk nst biryerde okuyunca biraz tedirgin oldum hareket etmesi fazla iyi değil miş diye neyse ki rahatladım
Sevil1996 Cicekmelisa sağlık ocağında kalp atışı dinlediler cuma günü izlem için kalbi iyi atıyor dedi o zaman bir sıkıntı yoktur umarım
Cicekmelisa Sevil1996 canlı bunlar heralde hareket edecekler😍😍 tekmelerinin verdiği keyif hiçbir şeyde yok
Sevil1996 RavenV bazen çok hareket ediyor bazen az korktum o yüzden ama illaki ediyor kötü şeyler okuyunca da sormak istedim 🥰