Hamilebirisi_06 Hivv kimse kullanmamıştır muhtemelen ama karnım kaşındığı için elime bepanthol normal nemlendirici kremi vardı onu sürmüştüm karnıma ve bence çok güzel nemlendirdiği için çatlak oluşmuyor ben az çatlağım varken sürdüm ve ilerlemiyor şuan