Minikkalp04 Kızlar 23 Şubat boş gebelikten kürtaj oldum kanamam 5 gün sürdü 45 gün sonra adet oldum adetim bitti tekrar bebek denemeye karar verdik kürtajdan hemen sonra hamile kalan varmı kürtaj sonrası bebek çabuk tutar diyorlsr doğru mu sizce…☺️
Gamzelimmm_4 Minikkalp04 kurtajdan sonra kanamam olmustu o bitti 2 hafta sonra tutmus hamile kalmistim ve saglikli bi gebelikti suan 2 bucuk yasinda
erikarpuz Minikkalp04 2023 şubatta doğum kontrol ilacını bıraktım nisanda başladık denemeye mayısta hamile kaldım temmuzda kürtaj oldum 3 regl bekledim kasımda ilk denememde hamile kaldım fakat ocakta kürtaj oldum şimdi 2 regl geçirdim mayısta tekrar denemeye başlayacağız inşallah bu sefer sağlıklı olur 😌
israaltntas Merhaba daha önce bende kürtaj oldum doktorum bana en az 2 adet dönemi beklememi söylemişti şuan hamileyim ben 1 yıl beklemiştim
Yesimdeniz momofmychildren bende ekimde düşük yapmıştım 1 ay bile olmadı adet olmadan tekrar hamile kaldım şuan 26+4haftalık hamileyim
Glsm-ktl1 Mart 18 kürtaj oldum reglimi oldum bizde tekrar düşündüğümüz için korunmayı bıraktık Rabbim hayırlı sağlıklı şekilde en kısa zamanda bizede nasip eder inşallah
Ezel16 Minikkalp04 Bizde düşüğün bacağı içindedir derler .. Düşükten sonra 8. ayda hamile kaldım ama benim öncesinde de 3 tane daha düşüğüm vardı ..
kalorisizpatates Minikkalp04 selam ben de 28 martta kürtaj oldum hala adet olamadım bayramdan sonra da kanamam durduğu için değerlendirdik vücudum halsiz yorgun şiş gibi ama adette olamadım ondan mı yoksa tekrar adet olmadan pozitif görecek miyim bilmiyorum aynı şeyleri yaşıyoruz hakkımızda hayırlısı olsun sonraki sağlıklı olsun inşallah🙏🏻💓
Azra47berfin- Minikkalp04 evet bende kürtaj oldum adet oldum şuan 6 haftalık hamileyim hemen oldu yani hatta doktor demişti korunma
Freefam Minikkalp04 evet dogru ocak ayinda kurtaj oldum bu mart ayinda hamile kaldim ilk reglime kadar dikkat ettik sonra korunmadik perinatologa gidiyorum orda benim gibi dusukler yasayan cok kisi var onlar da kurtajdan sonra hemen hamile kalmis
Freefam Minikkalp04 eger istiyosaniz bebek hic korunmayin bence ilk adetten sonra devam tutma ihtimali cok yuksek biz bu yaz bu gecsin diye dusunuyoduk ama doktorum korunmayin suan en verimli zaman dusukten sonra hemen hamile kalinan gebeliklerin saglikli olma ihtimali artiyor dedi biz de dinledik onu tuttu daha cok yeni ama gorecegiz umarim sagliklidir allah isteyen herkese saglikla evlatlarini kucagina almayi nasip etsin
Sevmbiln 6 Ağustos kalbi durdu kürtaj oldum 25 ağustosta adet oldum hamile kalmışım aynı ayda suan35 haftayı z allahtan umut kesilmez