Sssebnem1 Merhaba 16+4 hamileyim. Tonus bozuklugum var. Alt karnim ağriyor. Kimdese olmuşmu? Nasil keçdi? Doktorum ulturasyonda bakinca bebek sıkışıyor dedi( Haraketi kisitlaniyo dedi