mujgan_33 bahardaa benim ilk hamileliğim ve düşük riskim vardı 4.haftadan 12.haftaya kadar kullandım düşük riskim geçti.suan 17 haftalık hamileyim bebeğim rahime baskı yapıyor ve eşi aşağıda tekrar progestan başladım 6 saate bir alıyorum.agrilariniz olması normal bence ama dayanamayacak gibiyseniz doktorunuza gitmenizde fayda var herkes bir olmuyor çünkü
bahardaa umycnr94 evet kabızlık da vardı gaz sancılarını biliyorum ama bu karnımın ağrısı hep var reglm olmuş gibi
Dilekveuzum Bende yaklaşık 2 aydır her gün iğnesini yaptırıyorum. Popomda beze çıktı resmen. Karın ağrısı ve halsizlik bende de var, özellikle alt karnım çok hassas, demek ki herkeste oluyormuş bende huylanıyordum kendi kendime biraz rahatladım :)
bahardaa Dilekveuzum sormayın bende kendime diyorum abartıyor muyum diye de yok yani ağrıyor halsizim zor geçiyor Allah yardımcımız olsun 😄🌸