Yonca_26 Son durumlar neler kizlar hazirmi bebislerin herseyleri heyecan var mi🥰biz cok sükür odasini herseyini bitirdik kiyafetlerini yikayip hazirladim tek eksigim oglusum🥲🥰hem son günler oda ugruna yordum kendimi ne olur ne olmaz diyip hem de ya bisey olursa diye korkuyorum🙈kafamda karisik karisik seyler var ya erken dogarsa ya söyle ya böyle diye sizde öylemisiniz?🤣
YeniGelinMeselesi Yonca_26 4 temmuz annesi gözüküyorum ama bence haziran sonu gelicek kızım hislerim o yönde 😅 bugün pusetini de aldık çok şükür her şeyi tamam dediğin gibi bir evladım eksik vakti zamanıyla gelsin inşallah hem sabırsızlanıyorum hem böyle heyecan korku sarıyor çok garip hislerdeyim yani genel ev temizliğim kaldı sadece hastane çantası dahil herşeyi hazır evi temizlemeyi de mayıs sonu gibi düşünüyorum hayırlısı bakalım🙃
Zeyasln Yonca_26 öf çok sıkıldım hele bugün çığlık çığlığa ağlayasım var yarın 32.haftam Bi kaç eksiği var eşyalarını bile yıkamadım daha 😬
Tugce_12 Yonca_26 Evet ya bende öyleyim günlerini tamamlasınlar öyle gelsinler inşAllah benimde herşey hazır çok şükür yaklaştıkça günler mutluluk heyecan korku basıyor 🙈 İnşAllah hepimizin kolay doğumları olur 🙏
Clskan2524 Yonca_26 valla bende 26. Haftadayım daha kıyafet olarak hiç bir şey almadım organizer falan erken gibi sizce başlamalımıyım büyük eşyaları hazır arabası puseti beşiği falan ama dediğim gibi kıyafet hiç bir şey almadım organizer düzenleyiciler kendim için alışveriş falan yapmadım başlamalımıyım 😀
B1cnm beklemedeyiz 32 haftaya girdik kimi takip ediyorsam erken doğum yapıyor ne bileyim 36 37 gibi gelse çok isterim mide yanması mide bulantısı beni mafediyor artık
1919-sultan YeniGelinMeselesi aynıyız benımde 7 Temmuz gözüküyor ama erkek bende hazıran sonu gıbı gelır dıye düşünüyorum
dogurangaplumba Zeyasln Canım iyice ağırlaşmadan yap o kadar zor oluyor ki ileri haftalara bırakmak doktoruma cuma günü çanta için en ideal hafta ne zaman diye sordum ideal hafta diye birşey yok 32. Haftada eksiklerin bitirip çantaları hazırlamak gerekiyor dedi
Zeyasln dogurangaplumba eksiklerim var tamamlanınca başlayacağım daha ev temizliği var Bi taraftan çocuk derken hiç eşyaları ayırmaya bile fırsatım olmadı desem yeridir 🤦♀️ neye nasıl yetişeceğimi şaşırdım iyice hamileliğimin başında insan doluydu şimdi bi Allahın kulu yok 🥺
dogurangaplumba Ahsennesli ben 34+2 haftalığım cuma günü doktorum öyle söyledi diye hemen o gun eksikleri alıp yıkadım ütüledim ve bavula koydum ben organizerleri bavula 37 38 gibi koyarım diyordum ama doktorum bavulunu hazırla deyince o gün hemen koydum herşeyimi şuan bez ve ıslak mendil kargosu bekliyorum sadece onlar gelince çanta tamam
hellomama Yarın 31+0 oluyoruz hala çamaşırlarını falan yıkamadım Allahın izniyle 34 te hazırlamayı düşünüyorum şuan erken doğum riskimiz olmadığı için 🥳
Yonca_26 hellomama bence basla canim yikamasiydi düzenlemesiydi insani cok yoruyo son jaftalara yakin daha da zor olur
OzgeKaya Bende yarın 33. Haftaya giriyorum, alınacak herşeyi tamam çok şükür. Bu haftada kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip çantamızı hazırladıktan sonrası beklemeye geçeceğiz🥹 sadece hastane odası hazırlığı organizasyonu için bir yer bulmam gerek🫨
Hlimee 30+5 günlüğüz Hastane çantasını hazırlamadım Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum ve 36 gibi hazırlarım belki Ve burda herkes erken doğuruyor acaba diyorum bilmiyorum 🤷♀️ Erkenden hazırlasam da iyi olur elimin altında Ay kız be yapsam 🫣
Yonca_26 Hlimee canim bence hazirliklara basla ben 31 haftalikken yaptim ütüsü yikayip yerlestirmesi cok yoruyo insani yap kfan rahat olsun
Yonca_26 dogurangaplumba hastane cantana neler koydun canim bizimlede paylassana ben neler koymam gerek karar veremiyorum 🙈
hellomama Yonca_26 valla evde bir çocuğum daha var 2 yaşında bir bebiş o da zaten evin her işi bende olduğu için ne kadar zorlayabilir ki hepi topu bir makine çamaşır diye düşünüyorum 😂
Yonca_26 Harry aynen bende öyleyim cok hafif naneli sakiz iyi geliyo su an aldim sakizimi biraz rahatlamayi bekliyorum🤣
Mer3459 1919-sultan benim de 10 Temmuz ama bende Haziran sonu gibi gelir diye düşünüyorum 🥹erkek geç gelir diyorlar ama benimki hem çok hareketli
dogurangaplumba Yonca_26 bebek için: 10 lu hastane çıkışı hemşireye verilcek Yedek olarak:4 zıbın 2 uzun kollu 2 kısa kollu 3 tane 5 li takım 4 çorap 2 adet eldiven 4 ağız mendili 2 müslin battaniye 1 penye battaniye Müslin omuz mendili Emzirme önlüğü Alt açma örtüsü Emzik Biberon Anne sütü kaşığı Kendime: 1 alt üst pijama tk. 1 lohusa elbisesi 1 eşofman altı 1 tshirt 3 tane pedli yarım atlet (emzirmesi rahat oluyor emzirme sutyeni veya atlet almadım normaldede yarım atlet kullanıyorum) 4 külot 5 tane canped külot bez 5 tane molped uzun ultra 3 çorap 3 lastik toka 1 havlu 8 adet göğüs pedi Göğüs pompası Terlik Doğumum olacak bu aksilik olmazsa normal doğum olacak ve bir aksilik çıkmazsa normal doğumda 1 gün kalınıyor hastanede yetmediği yerde eksikleri eşim gidip alır Rekafatçi içinde çanta olacak onu annem yada kardeşim gelince hazırlayacağız
Harry Yonca_26 inşallah iyi gelir ben de bide hareketleri artık yavaş yavaş vajinanın ğstünde fıkır fıkır oynuyo o da bazen endişelendiriyor