Bebeğim Şubat’ta doğdu 3 aylık olmak üzere ama doğduğundan beri gündüz uykusu yok akşama kadar yorgunluktan bayılacak gibi oluyorum gece de ilk yattığında 4-5 saat maksimum uyuyor sonra saat başı uyanıyor delirmek üzereyim gaz sancısı açlık vs yok çocuğu uyutamıyorum emerken 10-15 dk uyuyor yatırıyorum uyanıyor kucağa alıştı başta göbek fıtığı vardı ağlatmamak için kucağıma aldım gezmek istyor kucakta sürekli neden olabilir