gundogan36 Cildim atopik bir cilt olduğu için çok kuru çok iyi nemlendirmeme rağmen bazen çok kaşınıyor ve döküntüler oluyor allerset hapını kullandığım da geçiyordu fakat şuan hamilelikte kullanmamda sakınca var mı ya da aranızda kullanan var mı
umrumdadegil gundogan36 bazı alerji hapları kullanılabiliyor hamilelikte ben alerjik rinit için kullanmıştım bir hap ama cildiye doktoruna git o seni yönlendirir
2512 Bende atopik bende allerset kullanıyordum ama hamileyken bıraktım başka türlü nemlendirme bak doktora danışmadan kullanmayın bence organik yağlar ile nemlendirin kendinizi özellikle duştan sonra
Mlttm4141 Bazı alerji ilaçları gebelikte kullanıyor doktorunuza sorun alerset olmazsada başka verebilir hamilelikte kullanilan
gundogan36 Doktorum hitrizin diye bir ilaç önerdi ama o asla etki etmedi ben zaten sürekli nemlendirici kullanıyorum cilt doktorunun verdiği oda etki etmiyor