Spinal anestezi ile doğum yapmış annelere sormak istediğim birkaç soru var🙏 özellikle pozitif değilse yorum yazmamanızı rica ederim.
Spinal anestezi de uyuşmamaktan çok tedirgin oluyorum böyle bir tedirginlik yaşayan var mıydı? Uyuşup uyuşmadığını net bir şekilde siz ve doktorunuz nasıl anlıyor ? Normalde dişimi bile yaptırırken 1 tane iğne ile uyuşmadığından birkaç defa daha iğne yaptıran biriyim Buda bende tedirginlik yaratıyor. Bu iğne birkaç defa yapılabilen bir şey mi acaba bir sürü soru var kafamda :/
Burada 100 tane yorum okuduysam memnun kalmayan hisseden belki birkaç kişi görmüşümdür. Genel olarak herkes memnun ama tabi benim gibi illaki düşünen merak eden anneler vardır. Yorumlarınızı bekliyorum annelerimiz 🤍