Evliliğimin 2.yılı, 13 ay önce bir kaybım oldu o zamandan beri deniyoruz ama olmuyor gebelik. Yani bi kere oldu şimdi neden olmuyor bilmiyoruz kontrollerimizde tamam bi sorun yok görünen ama olmuyor. Takılmıyorum gibi davransam da rüyalarıma giriyor artık. Allah en kısa sürede isteyen herkese en hayırlısını nasip etsin diyecek söz yok malesef