Anneler merhaba. 2021’de İlk çocuğumu erken doğurdum 30+5’te, suyum geldi açılma olmadan. 2 gün içerde beklettik sezeryanla aşındı. Şu an ikinciye hamileyim. Takibiniz nasıl yapıldı ikinci bebekte? Doktor ayda bir takip, 20. Haftadan sonra rahim uzunluğu falan ayrıntılı takip dedi. Yaşayanlardan tecrübelerini isterim🙏🏼😇