Karam3838 Kiz lar bugün çatı muayenesine gittim doğum kanalın çok iyi dedi normal doğum olur dedi ama rahim agzi uzunluğu 40 cm dedi sanci gelince sıkıntı olmaz dedi böyle durum yaşayan varmiiiiii
btlakn44 Karam3838 bence rahim ağzı uzunluğun çok çok iyi çünkü ben 25 haftadayım ilk doktorum 32 cm olarak ikinci gittiğim doktorum 39 olarak ölçtü