Kızlar sizin de ara ara korkularınız oluyor mu? Benim ilk gebeliğim de riskli ve erken doğum olduğu için çok korkuyorum. Rabbim sakınsın, herşey ondan ama engel olamıyorum korkuma :( ikiz gebelik diye ayriyeten riskli zaten. Benzer şeyleri yaşayan var mı?
Ve benim ilk çocuğum 1700 doğduğu için bunlar daha da küçük olacaklar diye çarpıntım oluyor hep endişeliyim. Bu haftalarda bebişleriniz kaç kg olmuştu?