Masym34 merhaba 38. Haftaya kadar Prilamı asla bırakamayan bir ben varım sanıyordum 🤷♀️ son iki haftadır benim de mide bulantım ilaca rağmen şiddetlendi. Artık tek konsantrasyonum doğum olduğu için mideme çok takılmamaya çalışıyorum ama özellikle yemeklerden sonra çok artıyor maalesef 😕 size de çok geçmiş olsun 🙏🏻