Yenianne6706 Merhaba anneler 32+2 deyiz bugün sabahtan beri regl ağrısı gibi sancılarım var normal bir durum mu? Pozisyon değişince bazen geçiyor bazen geçmiyor. Herhangi su yada nişan gelmesi vs yok.
Rojdademirkol Yenianne6706 günü gününe ayniyizz bende 32+2 . Benim geçen hafta olmuştu arada olmasi normal artik demisti doktor. Ama takip et sıklığı önemli demişti sık sık geliyorsa o ağrı yalancı sancı olabilir baktım dayanilmayacak gibi bence bir görünmekte fayda olabilir. Ama yavaş yavaş yürü sonrada sola doğru uzan dinlen benim öyle geçmişti
Aerithma Yenianne6706 bu haftalarda yalancı sancılar oluyormuş ve normalmiş bende 32.haftama girdim. Geçen haftadan beri bende de oluyor böyle sancılar doktorum dinlen bolca demişti.
tugce63 Yenianne6706 ben de gun hafta aynıyım sizle bende de var ince ince bir agrı belime de vuruyor bazen. Doktora gittim ama sorun yok dedı
Ksniak Yenianne6706 32+4 ben de. Belimde bildiğiniz regl sancısı var. Bazen şiddetli bazen hafif. Vücudumuz doğuma hazırlanıyor herhalde bilmiyorum 🤷🏻♀️ doğum sancısı da böyle mi acaba
Yenianne6706 Rojdademirkol bende 32 haftalık doğmuşum o yüzden korktum biraz açıkcası 🥲 bebek hareket ediyor bir sıkıntı görünmüyor ama deneyim biraz dinleneyim teşekkür ederim ☺️
Yenianne6706 Hala ara ara geliyor ağrı normal mi bilemedim öğleden beri geliyor ama dayanılmaz bir sancı değil 🫤
Yenianne6706 tugce63 şimdi bende nstye girdim içim rahat etmedi çok şükür bişey çıkmadı yalancı sancı yada enfeksiyon dediler