Minikbiranne35 canım bende şuan 31 haftalığım. Bende de bacak ağrısı çok oluyordu. Gece uyuyamayacak kadar. Bir de birden uyuşma ve batma sarıyordu bacağımı oynatamıyordum. 30 saniye sürüp geçiyordu. Bacak arkama bakayım dedim varislerim çok artmıştı. Bazı şeylerde çıktı uzun bunlar. Ama bacak ağrısı magnezyum eksikliğinden de oluyor. Eğer kullanmıyorsan doktoruna söyle. Çünkü ağrıların artar.