Pembesarelle2 Sndscimcime İlk haftalar deli gibi acıyordu adım atsam bile sızlıyordu çok farklıdı şuan yok diyecek kadar az oluyor 3. Ayı doldurduk
[silindi] Sndscimcime merhaba geçti mi ağrılarınız acaba? Ben de nerdyse 7 haftalığım ve çok acı çekiyorum:((
Annelikmghb Sndscimcime bende birtek bendemi var saniyodum bende 7 haftalik oldum gogusler büyüdü ve cok agriyorlar demekki bu haftalarda böyle oluyor
Sndscimcime numix teşekkür ederim cevabınız için üstüne zaten yatamiyorum ama bide şöyle biaey kollarımı hareket ettirincede sızlama oluyo süt mu doluyo şimdiden acaba
numix Sndscimcime Süt kanalları aktif oluyor o dönemde o yüzdendir göğüslerde hassasiyet ve şişlik oluyor. 10. haftadayım geçti ben de.
Sndscimcime [silindi] merhaba evet önceki günlerime göre iyiyim çok şükür artık ic çamaşırı taka biliyorum hiç yoktan 🙂
Annelikmghb efsunn_ tam hatırlamıyorum ama 12 haftaya kadar sanırım cok fenaydı yattigim yerden kalkarken ɓile tutarak kalkiyordum memeleri 😅
Sndscimcime Oksuruksurubu çok haklısınız fena bı ağrı çok şükür biz atlattık 11 12. Haflatalrda geciyo ama birqz daha sıkın dişinizi