matmazellayy Haftadayım ama 2 hafta önden gidiyor gebelik şekerimden ötürü iri bi bebek ve haraketler 2 gündür baya azaldı zayıfladı nedendir acaba
Dlnky matmazellayy merhaba şuan bende aynı durumdayım 31+5 haftalık siz ne yaptınız bebeğiniz nasıl şuan benimde bebeğim önde gidiyor
Seldahilal matmazellayy normal diye biliyorum çünkü bende 33+4 bazen hareketli bazen hareket etmiyor çikolata yetip biraz dinlenin isterseniz belki görüldüğünü icinde hisetmiyor olabilirsiniz
Tugces27 Dediğiniz gibi o iri bir bebek artık yeri daraldı o yüzden hareketleri kısıtlıdır muhtemelen
matmazellayy Dlnky gayet sağlıklı canım şeker takibi yaptım şekerim normal seyretti ama hala önden gidiyoruz sadece çok ağırlaştım
matmazellayy Dlnky benim genetikten irilik şekerden değil sadece hareketleri azalıyor büyüdüğü için şeninde azalırsa endişe etme
Dlnky matmazellayy evettt benimde 3 hafta önde hatırlıyor musunuz 31 haftalıkken kaç kiloydu benimki şuan 2400
matmazellayy Dlnky benim az hala hareketleri bilmiyorum senin nasıl olur ama yeri daraldığı için dedi doktor haraletlernş hissediyorum sertleştiriyor ama eskisi gibi değil tabi