Arkadaşlar merhaba. Benim 10 cm kistim var ve 7 haftalık hamileyim. Kist ile beraber sağlıklı bir şekilde doğum yapan oldu mu? Olduysa anlatabilir misiniz? Ben gerçekten çok korkuyorum patlama riskinden vs. Hamileyken kist alınabilir mi veya Doğumla beraber gider mi? Yaşadıklarınızı veya bilgilerinizi bana da anlatabilir misiniz çok tedirginim :(