Elsa57- tetanozu sadece doğum için olarak düşünmedim. doktorunuz ne diyorsa değerlendirin, kendi içinize nasıl siniyorsa öyle yapın tabiki :) Dışarda vakit geçiriyoruz, evde temizlik vs ne biliyim elim bi yere yanlışlıkla çarpsa evde kesilse bile ayy bişey olur mu diye koruyordum. Doktorum tek doz olmamın yeterli olacağını söyledi tek doz oldum. Pimpirikliyim baya, doktorum ne derse onu yapıyorum. Çevreye pek bişey sormuyorum. Çünkü herkesin kendince bir doğrusu var. Hem doğduğunda bebeğin de bağışıklığı oluyormuş diye biliyorum. Tetanoz bebeğe doğar doğmaz yapılan aşılardan değilmiş. Şeker için bişey diyemeyeceğim, doktorum 50 gr yaptırdı bana sanki gazoz gibiydi öyle aşırı şekerli şerbet bişey değildi normalde daha şekerli yediğimiz şeyler oluyor.