Beyhekim hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış biri var mı? İlgi alaka, süreç nasıl işliyor, memnun kaldınız mı merak ediyorum. Birde hangi doktordan memnunsunuz/memnun kalmadınız öğrenmek isterim. Fiyatlar her an güncelleniyor ama doğum ücretlerini de merak ediyorum.