senatss Alpmusts tekrar test yaptım negatif çıktı 3 4 gün daha gelmezse kan vericem 2. Test negatif olunca üzüldüm 🥺
Feride_01 Sevvalll42 canım ya test alacam sence hangisini alim son zamanlarda aldıklarım bozuk çıkıyor
Sevvalll42 Feride_01 prodoctor var days doctor var bunlar iyi güzel özellikle prodoctoru tavsiye ederim ovülasyon testi bulursan oda çıkarıyo bizzat denedim 😄
Cancanm senatss bende iki gün gecince yapmıştım böyle çıktı sekiz gün gecikti hala regl olmadım salı günü doktora gideceğim. Tekrar yapmaya gerek duymadım ilk hamileliğim de böyle olmuştu 🥰 bence pozitif hayırlı olsun 😇
senatss Cancanm inallah öyledir dün pozitif şimdi yaptım da negatif çıktı maalesef 3 5 gün daha bekleyecem gelmezse bende kan vericem inşallah ikimizde hayırlı haber alırız🥺🥺
Svdt Ya bugün iki test yaptım biri yaygın çıktı diğeri hafif silik çıktı iki gündür günüm geçiyo sabahı iple çekiyorum 😅🙈
senatss Svdt valla bende 3 5 gün daha bekleyecek gelmezse kan vericem şimdi 2. Yaptım negatif çıktı üzüldüm
Feride_01 Svdt hemen alıyorum senden cvp gelene kadar nöbetçi eczane başında bekledim regl daha 4 gün var eşim durmuyor yap diye başımı kemirdi
Sevvalll42 senatss Allah Allah ilki pozitifti biraz bekle belki çıkar sonradan şimdiki yaptığın kaset testmi erken gebelik testimi
senatss Feride_01 ayy inallah güzel haber verirsin bizimle de paylaş bende yaptım 2. Ama gözle görülmesi bile zor çizgi çıkıyor şimdi
Svdt Feride_01 hayırlı olsun canım inşallah vardır eşimde sabah direk doktora gidelim diyo bakalım sabah bi test daha yapıyım yarın üçüncü günüm nasip bakalım 🤲🏻☺️
Feride_01 senatss yaptımda eşim artı med almış onunla başlayım dedim bulanık oldu bozuk sanırım daysdoktor almış onuda sabah denicem
Meryoss Feride_01 erken gebelik testinde direk cikiyor vsrsa adette gecikme olunca bende direk çıkmıştı ve günümde yapmıştım olmayınca