kızlar 25 haftalık hamileyim idrarımda enfeksiyon çıktı sürekli akıntım oluyor doktor antibiyotik ve fitil verdi ikinci kez enfeksiyon oluyorum daha öncede antibiyotik kullandım yine tekrarladı enfeksiyon kapmamak için neler yapıyorsunuz enfeksiyona ne iyi gelir sürekli antibiyotik kullanmak istemiyorum 🥹