sirinanne-23 Merhaba kızlar ben İki gün önce devlet hastanesine gittim bebeğim altı haftalık ancak kese var bebek yok böyle olup da boş gebelik yaşayan var mı strese girdim lütfen Yorumlarda buluşalım
KurabiyeninAnnesi123 sirinanne-23 boş gebelik yaşadm ben ama haftaniz küçük 7 8.haftayi bekleyin gide bilirsiniz ilk kontrolünuze özele gidin özelin makinalari daha kaliteli
papatya2412 sirinanne-23 canım bende 6 haftalıkken gittim boştu sadece yolk sac göründü, 6+5de gittim kalp atışını duyduk🥰 bir hafta daha bekle