Kızlar 35+5teyim sağlık ocağında yaptırdığım tahlilde proteinim 2+ çıktı kendi doktorum enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi sizin basınıza böyle bi durum geldi mi? Ne yapmamız gerekiyor protein yüksekliği nelere yol açıyor bilen yardımcı olursa sevinirim🙏