Gebeliğin başından beri kanamam vardı
Bebekte gelişim geriliği vardı
Plesantasi olması gerekenden bir tık büyüktü.
Gelişim geriliği sebebiyle 34. Haftada doğum yaptım bebeğim 30 hafta ile uyumluydu 1490ge doğdu. Bir ay yoğun bakımda kaldı sonra kavuştuk. Şimdi 3,5 yaşında herhangi bir sağlık sıkıntısı yok çok şükür 🙂