Kızlar bu üçüncü gebeliğim. Benim bebekler hep üç dört hafta önde gidip 37 başı doğdu acil doğuma alındım. Şimdi üçüncüde de güzel gelişsin istiyorum erken doğum olur diye düşünüyorum. Herkes bildiği şeyleri yazarsa birbirimize yardımcı oluruz.
Süt, ayran, yoğurt kızımda doğru düzgün yemedim ama her gün bunları tükettim 37 başı 3250 doğdu oda protein kaçağı çoktu bende
Muz, kuruyemiş, portakal
Karpuz güzel kilo aldırıyor ama şekeri olduğu için kararında tüketmek lazım