Zeyyno_ bende her seferinde şikayetlerimi unutuyordum doktor kapısında surekli içimden tekrarladım hepsini bi sıraya koydum yatarken ultrason iste kasılmayı söyle alttan baskiyı söyle basuru söyle diye cuma günü içimden tekrarladım ve wp den kardesime yazdım bunlari sırasıyla söylicem diye içeriye girincede diğer hasta kalkana kadar mesajları okudum hemen doktora söyledim sende yap öyle 🤣🤣🤣