Lavis Kıymetli anneler, Esenyurt’ta hastane ve doktor tavsiyesine ihtiyacım var gidipte memnun kalan annelerim önerilerinizi içtenlikle bekliyorum 💙💙💙
glsahbaydemir Lavis Avcılar Anadolu hastanesinde Özcan bey iyi. Kıraç yenihayattta Ertuğrul beyde iyi.
Oznurunannesi Lavis ilk doğumumu Reyap hastanesi Neraida hanımda yaptım puan 7+1 yine Neraida hanıma gidiyorum çok memnunum
Lavis glsahbaydemir peki yenihayat doğum koşulları nasıl küçük bir tip merkezi olduğu için kaygılarım var açıkcasi
Lavis glsahbaydemir bir de Avcılar hastanesi cok kalabalık deniyor doğru mu yani sorun yasaniyorsa süreçte pek uğraşmak istemem
glsahbaydemir Lavis doktoru iyi fakat acil bi durum olsa yapabilecek bişey olacağını sanmıyorum ben ikinci doğumumu orda yapmıştım kızım başka hastaneye sevk edilmişti.
Busracecen Be65tul bende gittim memnun değilim tuba hocamiydj neydi hastanede sürekli olmuyor başka hastanelerede gidiyormuş yarin sezaryenim var avrupa tip a gidiyorum artık normal 7 sezaryan 12
Nlla Hamileliğim ve yine yeniden vazgeçilmezim Ruhan Şengül ⚘️ Eyüpten geliyorum hoca için aşırı iyi kalpli aşırı rahatlatıcı bir doktor bilgisine de güveniyorum tavsiye ederim.
Be65tul glsahbaydemir ben ilk oglumu orda doğum yaptım çok memnundum ama muayne ucretleri artmış orda
glsahbaydemir Be65tul doktor hemşirelerden sıkıntı yoktu ama acil bişey olsa emin değilim. Bende ikinci doğumu orda yaptım. Normal miydi sizin?
gunesinannesi__ 26 haftaligiz 1 defa kolan hastanesi berk buluta gittim memnun kaldım hastane güzel bi kac defa gidip tecrübe edince daha net konuşabilirim