gonulmusic Kızlar yani bebeğinizi hissedebiliyor musunuz ? Kalbini attığını falan ? Ya da bir ağırlık ? Ben hiç hissetmiyorum yok gibi. Kızım da hamile olduğumu öğrendiğim an hissetmiştim bir şeyin büyüdüğünü ne bilim orada bir kalp olduğunu …
minnosbirkiz gonulmusic bende hiç bişey hissetmiyorum, halbuki daha dün gittim kontrole, her şey yolundaydı, bu sabah bi uyandım sıfır hissiyatla, bebeğimi dün görmemiş gibi korku içindeyim, sanki haftalar önce görmüşüm gibi 🥺 ne yapıcaz böyle bilmiyorum
KurabiyeninAnnesi123 gonulmusic bu haftalarda hissetmek imkansz ztn hamileligi de sdce belirtilerden anlaya bilirsin 15 16 hafta da bile hisseden nadir anneler vardir kızımı 17.haftamda hissettim ileri haftalarda minik dokunuş gbi minik haraketlerde bebek haraketi degil bağirsak haraketi endişelenme haftamz cok kück bebek de cok küçük
Hiratuba gonulmusic hissetmek imkansız ama devamlı midem bulanıp kustugum için unutmam mümkün değil😀 sağ Salim doğsunlar inşallah, ilk gebeliğimizde daha farklı bir heyecan oluyor şimdi evde ilgilenmemiz gereken bir çocuk daha olunca öyle oluyor galiba
Ysmnpmk gonulmusic bende bebeğime alisamadm sanırım yokmuş gibi 4.5 sene yolunu gözledim 2.tup bebekte hamile kaldım ama hâlâ varlığına alışamadım şaka gibi geliyor 🥹ama mide bulantısı ve bel ağrısıyla ben burdayım diye hatırlatıyor sağolsun varlığı yeter kusmayada agrıyada razıyım🤲Rabbime şükürler olsun 🩷🤲
gonulmusic Hiratuba heh iste aradığım yorum 😅 evet ilk çok farklıydı. Bu sanki ne bilim anladım işte beni.
Mavisss12 Tam 7 haftalık oldum bende geçen salı gittim 6+1 ilk kontrole ama kalp atışı tam duyamadıkk çünkü idrarım sıkışık gitmem gerekiyormuş kızım da hamileyken hiç hatırlamıyorum 😂 kızım 4.5 yaşında ama ben onda daha 3nvü haftadan bulantı kusma herşeyi yaşadım ve doğuma kadar full kustum 9 ay.. çok şükür bunda ne kusma ne bulantı acaba diyorum bişimi oldu 🥲 hatta eşimde bende unutuyoruz iş yaparken ben ağır bişi kaldırıyorum sonra aklıma geliyor. Çok merak içindeyim.. Salı günü randevum var ama içinde korku var sanki bişey oldu gibi😔🤲 acaba erkek mi yada daha sonramı başlıcak 😇
Elos_1907 Bende 7 hafta kasık ağrısı oluyor midem ağrıyor idrara çıkıyorum başka bsy yok tabi ağız tadım igrenc. 9 hafta sa tekrar kontrol