Benim transferin 6.günü yani dün belim ağrıdı acaba belirti mi diye düşündüm şimdi de sabahtan beri ağzımda metalik tat var bu bende hep adet olmadan önce olurdu susardım birde yani metalik tat başlayınca direk adeti hatırlatıyor bana moralim bozuluyo acaba tutmadı mı diye bi fikriniz var mı