Ezgiiiiia bebeğimizle 30.haftamızdayız. Erken Doğum riski olabileceğini söyledi doktor. Suan ilaçla tedavi ediyorlar. Rahim ağzı küçülmesi varmış.3 4 gün muayene altında olmam lazım. Bu durumu yaşayan var mı? Lütfen çok endişeleniyorum.
Evinaram Ezgiiiiia 26 haftalığım bende de aynı risk var bol bol istirahat et su iç bide ben fitil kullanıyorum inşallah sıkıntı olmaz
mceren Ezgiiiiia 2 cm? Bende 32 haftalığım benimki de o civarlarda. İstirahat edip, bol bol dinlenin . İnşallah sağlıklı sihhatli zamanında kucağınıza alırsınız. Ama şayet 4 cm ise 30lu haftalar için mükemmel bir ölçüm
Ezgiiiiia Elifaaksoyy Almanya da yaşadığım icin ve bunların dilini tam bilmediğim icin eşim bana tercüman ediyor. Yanlış yazmış olabilirim ama çok sağolun içim rahatladı az biraz olsa
Ezgiiiiia GamzeCan ilaç canım 3 gece gözetim altında olucak. Sadece tuvalete kalkmamı söylediler. Ondan hariç hiç bir iş yapmayacakmışımmmm. Benim için 4 hafta daha dayansa Bebek tamamdır. Ama suan erken korkuyorum.
GamzeCan Ezgiiiiia korkma canım benm 22. Haftamdan beri bu sorunum var suan neredeyse 30. Haftamdayım. Bol su iç tuvalet dışı kalkma canım bekler insallah bebis🙏🏻