mine_777 Merhaba, transferimin 4. Günü 24 nisanda transfer oldum 5. Gün embriyosu. Herhangi bir belirtim bişeyim yok sizin nasıl geçiyor acaba
Ravza11 mine_777 aynı gün transfer olmuşuz canım bende pek bişey hissetmiyorum ya ara ara regl ağrısı gibi kasık ağrım oluyor ama ilaçlardandir diye düşünüyorum sadece 2 gündür belimde cok ağrı oluyor
Lina_alya_aras mine_777 sabırlı ol ve bol bol dua et bebeğinle konuş annene sıkı sıkı tutun de 😍 belirti kimisinde oluyor kimisinde hiç olmuyor stres yapma yat dinlen bol bol iş yapma 🤲🏻 Allah’ım nasip ederse olur inşaallah 🤲🏻
Tuulayy Ben 21 nisanda transfer oldum benimde hiç belirtim yoktu bugun 7. Gün adet olcakmışım gibi ağrım var
mine_777 Tuulayy bel ağrısı falan oldu mu? Benim dün ve ondan önceki gün çok oldu fakat yatmaktan diye düşünüyorum. Birde ne yiyip neler içiyorsunuz?
Tuulayy mine_777 ilk zamanlar yaşadığım ağrılar yumurta toplama ve transferden dolayı diye takılmadım. Yediklerime dikkat ediyorum kahvaltıda yumurta peynir ceviz avakado domates ve zeytinden oluşan bi tabak hazırlıyorum artık gün içerisinde meyve yemeye calısıyorum onun dısında ben annemde kalıyorum günlük annemin yaptığı yemeklerden yiyorum paketli gıdalardan uzak duruyorum çiğ kabak çekirdeği kefir falan atıştırıyorum
Ravza11 Lina_alya_aras seninde tüp bebekti dimi canım sende belirti varmiydi az çok kaçıncı günde biseyler hissettin
Lina_alya_aras Ravza11 hiç hatırlamıyorum canım evet benimde tüp Bebekdi tek hissettiğim şişlikdi arada kasıklarıma hafif batmalar oluyordu baska birşey hatırlamıyorum
mine_777 Lina_alya_aras evet ya bende de aşırı şişlik var sadece karın bölgemde şuan hamile gibiyim ama iğne ve ilaçlardandır diye düşünüyorum
Mervelouse @mine_777 ben 25 nisan’da transfer oldum, ilk günden beri hafif bel ağrım var. Beslenmeme dikkat ediyorum, çay kahve içmiyorum, paketli gıdalar yemiyorum.
mine_777 Mervelouse ben kahveyi çok severim 😎 o yüzden kafeinsiz kahve içiyorum günde 2 tane inşallah sakıncası olmaz
Lina_alya_aras mine_777 evet canım o zaten ignelerden ilaçlardan oluyor lavaboda ıkınma zorlama kendini zaten doktorun mutlaka şurup vermiştir kabız olmaman için ben Allah’a şükür hamileyim şu anda 8+5 darısı hepinize inşaallah
mine_777 Lina_alya_aras amiiin inşallah 🙏🏼 ama bana herhangi bir şurup vermedi coraspin decavit estrofem ve Progestan fitil ve iğnesi var
Lina_alya_aras mine_777 onları bana da verdi canım doktorum osmalac diye bir şurup verdi kabız olmamaya dikkat et dedi kabızlık sorunun yoksa vermemiş olabilir ben çok oluyorum
Kayagiller Bende 29 nisanda transfer oldum . 11 mayısta test yapmamı istediler . Daha erken belli oluyor mı