Cglglr
Sürekli istifra ettim haliyle hiç kilo almadım 3 ayı kilosuz tamamladım , zaten kilolu hamile kaldım dikkat ediyorum bebeğe kilo aldıran şeyler yiyorum genellikle bir de iştahım yok doyasıya yesem çıkıyor malesefki az yiyorum yürüyüş yapıyorum.
Herkesin gebeliği bir değil bende en az ne kadar kilo alınırsa o kadar almak istiyorum çünkü yediklerimin bana geri kilo olarak gelmesini istemiyorum diyetisyen eşliğinde devam etmeyi düşünüyorum hatta.
Bir arkadaşım gebelik süresince 23 kg verip emzirme döneminde 30 kg geri aldı herkesin farklı oluyor