Rabiajc geçenlerde ihsal ve kusmayla acile gittim doktor ishaller de ilaç vermiyoruz kendi haline bırakıyorum dedi kusma için serum taktı 3.gün geçti het doktorun tedavi şekli farklı uzun sürdüyse Bi serum taktırın bence vücut çok su kaybediyor bana doktor probiyotik şeyler yememi içmemi söylemişti