afra119- Kızlar aşermeye göre kız erkek tahmini yaparlar, tatliysa erkek ekşiyse kız, yada çok kusarsan erkek kusamazsan kız, siz inanıyormusun bunlara ve siz neye aşermiyorsunuz? Ve bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz mi? Ve bu tahminlere uyuyor mu??
Alpsmommm afra119- bence batıl 🤭🤭 çünkü oğlumda çok rahat hamilelik geçirdim ve ekşi yemiştim ama şuan kızıma hamileyim ve 4 ay boyunca midem bulandı acı yedim hep birde çilek 🤭🤭
Sumeyyeky afra119- hep ekşi şeyler istedim , çok kustum, cildim güzelleşti , göbeğim sivri, kızım olacak tutan da vaaar tutmayanlar daha çoğunlukta tabii şans işi sanırım 🫠
gulsenmstf afra119- ikisinde de çok kustum ikisi de kız kızımda ilkinde tatlı istedim bunda daha çok eksileri istio canım
ezgi-47 afra119- kızımda hiç midem bulanmadı çok rahattım kusmadım şimdi hamileyim her gün kusuyorum mide bulantısı geçmiyor ilaç kullanıyorum nasipse oğlum olucak
kullanici10 Ben hiç kusmadım bulantım da olmadı ve hiç aşermedim ama hep ekşi tükettim Allah nasip ederse kızım olcak
Erinroz Kızımda çok bulantım vardı her bulantı kusmayla sonuçlanıyordu neredeyse. Aşşşırı yeme isteğim vardı ekşiden midem bulanıyordu et kokusu midemi bulandırıyordu 9 ay boyunca et kokusundan uzak durdum. Çok kilo aldım ilk ay 5 kg almıştım. Şimdi 11+3 haftalığım bulantım çok az kusmam olmadı çok uykum geliyor tatlı istemiyorum ekşi ve tuzlu şeyler istiyor canım. Aşırı et düşkünü oldum canım sürekli kırmızı et istiyor. İlk ay hiç kg almadım. Doktor kıza benzettim ama daha çok erken dedi bakacaz😍😍